Sunday, May 20, 2007

..tuleb armastus ja mu juurde jääb.


MEIE nädalavahetus.
Ta ütles, et täielik seebikas, meie naersime. Ja nii oligi.



Mängisime lillelapsi ja rügasime tööd, niivõrd kuivõrd seda viimast.
Fotosessioon- hah, kirjeldamatu.
Päike, põld, võililled, heinaküün, jänkud, kitarr, tekk, liialt avalik riietevahetus, the Hills'i grimassid ja muu hea- ideaalne, aitäh Sulle.
Kas Sa üldse kujutad ette, kui uhke ma Sinu üle olen, et Sa kõike tunnistada julgesid? kadestamisväärne.


Viimsed pingutused tuleval nädalal ja suvi on vaat, et kohal.
Hämmastav mõelda, et alles see oli, kui meie läksime katsetele või unustamtu 1. sept.
Ja nüüd oleme meie need, kes noorematele räägivad, kuidas see NG elu on.

I'm gonna' miss you guys!


Oeh, ka mina igatsen kõike seda, kullake!
Aga millekski pole veel liiga hilja, asja annab muuta ja palju paremaks.
See nädal, võtame endale selle aja, ma luban!