Monday, May 14, 2007

plirtsplärts preili.

Olgu öeldud, et eelmine nädal oli fantast!
Täis naeru ja kohati ka kurbust.
Roosta- täiesti kirjeldamatult hea koht! Kõik oli nii õige. Samas muidugi kahju, et neid mõningaid seal polnud. Te oleksite tervele õhtule veel palju juurde andnud.
Kool on ka tore, vaatamata minu heale seisule püsib naeratus näol.
Nädalavahetus oli leebelt öeldes raju. Naljakas, mina naeran, naerge teie kaa.

Miks on inimesed nii valivad ja mitte kunagi rahul sellega, mis neil on? jah, ma tean, et see on läbinisti ära leierdatud teema, kuid ma lihtsalt ei mõista. Me muudame enda elu (üle)mõtlemisega raskeks. Ei mõista, mis meil just sel samal hetkel on, kui palju on tegelikult antud, KUI õnnelikud olla võiks.

Zsa zsa zsu, see tunne! Ma tean, et mingi hetk olin segaduses ja väitsin, et seda ei ole. Kuid ei, olemas, täitsa olemas. Ei teagi, kas nutta või naerda.
Ma valin naeru, aitäh.

Alustasin N. D. Walchi "Jutuajamised Jumalaga" lugemist. Oskan vaid öelda, et seda lugedes on veider.
M- Sa meenutasid lompe, me veel kordame seda asja, for sure!
Ja Sina, jah just SINA!
Sinuga jalutada on hea.
Sinuga rääkida on hea.
Sinuga naerda on hea.
Sinuga mõelda, kuidas kõik olla võiks- on HEA.
Mis ma küll Sinuta teeksin? aitäh Sulle.

Sina ja tema ja nemad- te muudate mu õnnelikuks.

3 comments:

Azurah said...

Sa julgustasid mind uuesti blogima, äkki oleksingi enne ära unustanud, tänks. Mõnusasti kirjutad, jätka samas vaimus.

digimuutuja said...
This comment has been removed by the author.
digimuutuja said...

kustutasin.. miks?.. mul oli lihtsalt midagi palju etemat öelda kui Aet, sa oled kõige vingem!.. sa lihsatlt juba tead seda..
Nasty likes your blog..
aga tegelikult mida ma öelda tahtsin..
ma vahest igasten sind!.. ja mitte ainult seda..
veini juues on tore jalutada.. rääkida kõigest ja mitte millestki.. lindudest ja liblikatest nagu mõni armastab öelda..
naerda tühista naljakate ja mitte naljakate asjade üle..
kujutleda igasuguseid asju ja jälle naerda..
diskuteerida erinevate arvamuste üle... samas riidu mitte minnes..
kõik need ja palju-palju muud..
selle ja miktte ainult selle pärast ma sind armastangi!